Naručitelj, Općina Donji Vidovec, Rade Končara 9, Donji Vidovec, OIB: 09139211445, provodi postupak jednostavne nabave usluga analize postojećeg stanja urbane mobilnosti Poziv na dostavu ponuda. Sukladno čl.18., stavku 3. Zakona o javnoj nabavi („Narodne novine“ br. 90/11, 83/13, 143/13) za godišnju procijenjenu vrijednost nabave manju od 200.000,00 (500.000,00 kuna bez PDV-a ), tzv. bagatelnu nabavu, naručitelj nije obavezan provoditi postupke javne nabave propisane Zakonom o javnoj nabavi.
Ovim putem pozivamo Vas
- OPIS PREDMETA NABAVE: Izrada projektne dokumentacije za rekonstrukciju i prenamjenu obiteljske kuće u Donjem Vidovcu, koja se nalazi na adresi Rade Končara 5, Donji Vidovec, na k.č.br. 293, k.o. Donji Vidovec
1.1. PREDMET NABAVE: usluga izrade glavnog projekta za rekonstrukciju, adaptaciju i prenamjenu stambene zgrade na lokaciji Rade Končara 5 u Donjem Vidovcu u dječji vrtić
1.2. PROCIJENJENA VRIJEDNOST NABAVE (bez PDV-a): 80.000,00 kuna
- UVJETI NABAVE
2.1. Način izvršenja: na temelju ugovora
2.2. Rok izvršenja: 30 dana od zaključivanja ugovora
2.3. Rok trajanja ugovora: do isteka garantnog roka
2.4. Mjesto izvršenja: Rade Končara 5, Donji Vidovec
2.5. Plaćanje: situacija za navedeni predmet nabave s naznakom broja ugovora
2.6. Uvjeti plaćanja: 15 dana od dana zaprimanja privremene odnosno okončane situacije
2.7. Ponuda:
Ponuda mora biti izrađene u skladu s ovim pozivom.
Ponuditelj nema pravo tražiti naknadu za izradu i podnošenje ponude.
Ponuda se mora podnijeti na hrvatskom jeziku i latiničnom pismu na ponudbenom listu iz priloga ove dokumentacije.
2.8. Ponuda se podnosi u papirnatom obliku u zatvorenoj omotnici s nazivom i adresom naručitelja, nazivom i adresom ponuditelja, naznakom predmeta nabave, uz naznaku „ne otvaraj“ do roka propisanog ovom dokumentacijom.
Sve ponude koje nisu predana na ovaj način i u naznačenom roku neće se otvarati i razmatrati, već će biti vraćene ponuditelju.
Ponuda se u zatvorenoj omotnici dostavlja putem pošte ili izravnom dostavom na adresu naručitelja: OPĆINA DONJI VIDOVEC
Rade Končara 9
40327 Donji Vidovec
a u slučaju neposredne dostave, ponuda se predaje u kancelariju tajnika Općine Donji Vidovec.
Način dostave ponude samostalno određuje svaki ponuditelj koji snosi i rizik ne pravovremenog zaprimanja ponude.
2.9. Elektroničke ponude nisu dopuštene.
2.10. Alternativne ponude nisu dopuštene
2.11. Nije dopušteno sudjelovanje podisporučitelja
2.12. Način izračuna cijene i ostale odrednice Cijena ponude piše se brojkama u apsolutnom iznosu i izražava se za cjelokupni predmet nabave. Cijena ponude mora biti izražena u hrvatskim kunama. U cijenu ponude bez PDV-a uračunavaju se svi troškovi i popusti ponuditelja. Ponuditelji su dužni ponuditi odnosno upisati cijenu ponude bez PDV-a, PDV i cijenu ponude s PDV-om na način kako je to određeno u ponudbenom listu (obrazac 3.)
2.13. Rok, način i uvjeti plaćanja: regulirat će se ugovorom između naručitelja i ponuditelja. Naručitelj će plaćanje vršiti na temelju ispostavljenog računa koji mora sadržavati sve zakonom propisane elemente i isti je plativ po naručitelju u roku od 30 dana po njegovom primitku.
2.14. Rok valjanosti ponude: 60 dana od isteka roka za dostavu ponuda i mora biti naveden u obrascu ponude – Ponudbeni list. Ponuda s kraćim rokom valjanosti bit će odbijena.
2.15. Kriterij za odabir ponude: prihvatljiva i pravilna ponuda uz ispunjenje svih uvjeta i zahtjeva traženih u ovom pozivu, : ekonomski najpovoljnija ponuda s najnižom cijenom predmeta nabave
2.16. Datum, vrijeme i mjesto dostave ponuda: Rok za dostavu ponuda je do 27.02.2018. godine do 12.00 (dvanaest) sati , Donji Vidovec, Rade Končara 9, bez obzira na način dostave.
Naručitelj će po postupku otvaranja i pregleda ponude sastaviti zapisnik o otvaranju.